Politica de protectia datelor

Cine suntem

AUVENT este producator de sisteme complete pentru acoperisuri, tigla metalica, sisteme pluviale si accesorii. Principalul domeniu de activitate este distributia de tigla metalica pentru acoperis si producerea de accesorii si sisteme de colectare a apei pluviale necesare unui sistem de acoperis complet. Produsele se livreaza cu transport gratuit (comanda minima 4500 ron si in maximum 48 ore de la primirea i confirmarea comenzii. Respectam toate standardele europene in fabricarea produselor pentru a asigura o calitate superioara.

AUVENT este denumirea comerciala a SC REFALCO DESIGN SRL. cu sediul social in comuna Miroslava, Str. Constantin Langa nr. 68, judetul Iasi i punct de desfacere in Soseaua Chitilei nr. 239, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J22/1548/2009i avand cod fiscal 26058880

Prezenta politica are drept obiect informarea dumneavoastra asupra activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal efectuate de AUVENT si se aplica tuturor prelucrarilor efectuate de noi, inclusiv interaciunii cu pagina noastra web www.auvent.ro.

AUVENT este permanent preocupat de asigurarea unei experiente de cumparare depline pentru Cumparatorii nostri. Astfel, depunem toate eforturile pentru a oferi Cumparatorilor nostri atat produse de calitate cat si informatii si indrumari post vanzare.

Introducere

Informarea corecta a utilizatorilor acestui site este importanta pentru noi, motiv pentru care o sa explicam in cele ce urmeaza, care sunt datele colectate de la dumneavoastra, cum vor fi folosite aceste date, scopul utilizarii acestora si care sunt drepturile dumneavoastra in acest context.

Compania noastra a depus toate diligentele in sensul alinierii prevederilor Regulamentului UE 2016/679 (GDPR), sub toate aspectele legale introduse in noua reglementare, cu respectarea principiilor referitoare la datele cu caracter personal.

Prin Date personale ne referim la orice informaie care ne poate duce, direct sau indirect, la identificarea unei persoane. Sunt incluse in date personale: Numele, orice Numar de Identificare, orice informatii despre Localizare si orice alt identificator online, precum dispozitivul folosit pentru accesarea internetului, adresa IP sau informatii primite prin cookie-uri.

In ceea ce priveste consimtamantul, in contextul colectarii si folosirii datelor dumneavoastra, ne-am asigurat cu privire la luarea tuturor masurilor tehnice pentru ca a ne oferi acordul/consimtamantul in deplina cunostinta de cauza, de la prima si pana la ultima interactiune cu site-ul www.auvent.ro.

Ce date personale colectam si de ce le colectam

Scopul nostru este de a respecta noile reguli de protectie a datelor cu caracter personal. Asadar, va promitem ca siguranta datelor personale ale dumneavoastra este o prioritate pentru noi. Folosim aceste date pentru a va oferi o experienta personalizata pe site-ul nostru, cu privire la produsele si serviciile noastre si utilizarea paginii noastre web, pentru comandarea si livrarea produselor, pentru informatii privind evolutia si starea comenzilor pe care le-ati plasat, promovarea produselor pe platformele folosite (Facebook si Google).

Deoarece dorim sa va oferim o privire de ansamblu asupra detaliilor, mai jos va vom enumera care sunt datele colectate. Consideram ca acest lucru ne va permite sa va furnizam informatiile intr-o forma transparenta, usor de inteles si usor accesibila intr-o limba clara si simpla.

Am grupat datele colectate in mai multe categorii, dupa cum am considerat ca informatiile sunt mai usor de inteles.

Datele cu caracter personal pe care le colectam la simpla vizita pe site-ul nostru

Cand accesati site-ul nostru, colectam urmatoarele date cu caracter personal:

  • Informatiile despre dispozitiv reprezinta: ID-ul dispozitivului, sistemul de operare si versiunea corespundzatoare sau alte indentificatoare ale dispozitivului;
  • Datele de conexiune reprezinta: Ora, data i durata utilizarii site-ului web, originea, adresa IP corespunzatoare.

Aceste informatii sunt colectate pentru a va afisa site-ul web vizitat. Ne rezumam doar la colectarea datelor necesare pentru a ne asigura ca respectam principiul minimizarii datelor.

Datele personale colectate cand vizitati site-ul nostru si completati formularul de contact

Pentru a beneficia de produsele comercializate prin intermediul site-ului nostru, este necesara completarea datelor cu caracter personal pentru a ne comunica solicitarea dumneavoastra. Fara aceste informatii nu putem sa va transmitem raspunsuri/oferte la informatiile solicitate. Informatiile de baza pentru ambele situatii sunt:

  • datele de contact: nume si prenume, telefon, adresa de email si oras (doar pentru formularul de rezervare). Aceste date ne sunt necesare pentru personalizarea ofertei si pentru ca aceasta sa ajunga la dumneavoastra in cel mai sigur mod.
  • informatii despre dispozitiv;
  • date de conexiune (ora, data si durata utlizarii paginii web);

Datele personale colectate cand vizitati site-ul prin completarea formularelor din categoria calculator necesar

Pentru a beneficia de produsele si ofertele site-ului nostru, este necesara completarea datelor dumneavoastra pentru plasarea comenzii. Campurile necesare procesarii comenzilor sunt marcate ca fiind obligatorii. Fara aceste informatii nu putem procesa comenzile plasate.

Informatiile de baza sunt:

  • datele de contact: nume si prenume, adresa, telefon, adresa de email. Aceste date ne sunt necesare pentru facturare si livrarea produselor. Adresa de email, ne este necesara pentru confirmarea comenzii;
  • informatii despre dispozitiv;
  • date de conexiune (ora, data si durata utlizarii paginii web);

Pentru a intelege si mai bine datele ce ne sunt necesare in scopul desfasurarii activitatii noastre si a da curs solicitarilor dumneavoastra, cu titlu de exemplu, mai jos descriem datele necesare cu explicatiile aferente:

 

  1. date pentru identificarea dumneavoastra: nume, prenume, nume de utilizator;
  2. date de contact: adresa de livrare, numar de telefon, adresa de email;
  3. date primite sau colectate cu ocazia vizitelor in incinta magazinului apartinand SC REFALCO DESIGN SRL sau la evenimentele organizate de noi si/sau partenerii nostrii: pot include inregistrari video ale activitatilor desfasurate si accesului in aceste locatii;
  4. cont bancar si alte informatii financiare pentru desfasurarea relatiei contractuale, daca este cazul;
  5. date tehnice, inclusiv adresa IP: informatii despre accesul dumneavoastra pe pagina noastra web, in magazinul nostru online.

In situatia in care doriti sa va angajati in cadrul SC REFALCO DESIGN SRL si sa faceti parte din echipa, vom procesa acele date necesare in procesul de angajare, respectiv date de identificare (nume complet, sex, data nasterii), date de contact (numar de telefon, adresa de corspondenta si adresa de e-mail), precum si orice alte date pe care ni le aduceti la cunostinta prin CV-urile pe care ni le furnizati prin depunere sau transmitere in format fizic la sediul nostru si/sau electronic prin e-mail.

Care este scopul in care va prelucram datele si care sunt temeiurile juridice ale acestor prelucrari

  1. Achizitionarea de produse:

datele prelucrate: date acces, informatii despre cont, date de comunicare, informatii despre dispozitiv, informatii despre comanda, alte informatii. Prelucram toate datele personale pe care ni le puneti la dispozitie, precum si orice alte date care ne sunt necesare pentru vanzarea produselor noastre, cu respectarea prevederilor Termenilor si conditiilor si ale dispozitiilor legilor in vigoare privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal si achizitionarile de bunuri, cat si pentru alte activitati si actiuni derivate din incheierea si executarea contractului.

baza legala: Pentru a va livra comanda si pentru intocmirea facturii avem nevoie de datele cu carater personal ce va apartin pentru indeplinirea contractului.

  1. Formulare de contact:

date prelucrate: nume si prenume, adresa de email. Ne sunt necesare aceste date pentru ofertare, ca urmare a solicitarilor plasate pe site-ul nostru. Datele personale ne sunt necesare pentru personalizarea ofertei si pentru ca aceasta sa ajunga la dumneavoastra in cel mai sigur mod.

baza legala: interes legitim

  1. Formulare de solicitare oferta:

date prelucrate: nume, oras, telefon, email. Aceste date ne sunt necesare pentru transmiterea ofertei, date fara de care ne este imposibila oferirea de raspunsuri la solicitarile dumneavoastra.

baza legala: interes legitim

Am luat toate masurile tehnice pentru a nu fi obligat sa ne furnizati niciun fel de date (totul e optional), dar e bine de stiut ca fara ele e imposibila comandarea produselor, fiind de asemenea posibil ca anumite parti din site sa nu functioneze corect, sa nu putem colabora, sau sa nu va putem anunta cu privire la produsele sau serviciile de care ati putea fi interesat.

Nu trebuie sa ne oferiti nici una informatiile personale, daca nu doriti. Insa, daca nu veti face acest lucru, e posibil sa nu puteti cumpara de pe site si este putin probabil sa primiti experienta noastra optima pe care o impartasim clientilor. Dar daca asta este alegerea dumneavoastra, noi respectam asta.

Analitice

Google Analitycs activeaza funcia de anonimizare a IP-ului. Informaiile generate de cookie-ul Google Analytics cu privire la utilizarea site-ului nostru de obicei sunt transmise i stocate de Google pe un server din SUA. Anonimizarea IP a fost activata pe site-urile noastre, astfel incat adresa IP a utilizatorilor Google in statele membre ale Uniunii Europene sau in alte state contractante ale Acordului privind Spaiul Economic European sa fie scurtata in prealabil.

In numele furnizorului de website, Google va utiliza aceste informaii in scopul evaluarii utilizarii de catre dumneavoastra a website-ului, elaborarea de rapoarte privind activitatea website-ului pentru operatorii de site i furnizarea de alte servicii legate de activitatea website-ului i folosirea internetului de catre furnizorul de website. Termenul de pastrare a datelor in sistemul analitics este de 26 luni.

Partajarea datelor dumeavoastra:

Nu am vandut, nu vindem si nu vom vinde niciodata datele dumneavoastra catre terte parti. Oferim servicii care se bazeaza pe increderea clientilor si a potentialilor clienti, iar siguranta datelor personale este esentiala in acest proces.

Singurele entitati care au acces la datele utilizatorilor acestui site sunt agentiile sau furnizorii cu care colaboram in baza unor contracte ce contin clauze de confidentialitate, fara de care nu ne-am putea desfasura activitatea si, in cazuri exceptionale si doar pe baza unor cereri oficiale, institutiile publice care aplica legea in Romania.

De asemenea, anonimizam informatiile personale (astfel incat acestea sa nu va identifice) si sa le folosim in scopuri, inclusiv testarea sistemelor IT, cercetare, analiza datelor, imbunatatirea site-ului si a aplicatiei si dezvoltarea de noi produse si servicii.

In cazul in care vom divulga sau transfera datele dumneavoastra personale catre terti, vom face acest lucru cu respectarea dispozitiilor legale aplicabile si cu adoptarea de masuri pentru protectia, integritatea si securizarea acestora.

Pentru prelucrarea datelor personale putem folosi persoane imputernicite, (cu titlu de exemplu: prestatori si furnizori de: servicii IT, management de baze de date sau contacte, contabilitate, organizatori de evenimente)

Cat timp pastram datele dumneavoastra

Vom stoca datele dumneavoastra pentru o perioada de 2 ani de la ultima dumneavoastra interactiune cu comunicarile transmise sau le vom sterge daca vom considera ca aceste date nu ne mai sunt necesare.

Datele personale folosite in scopul ofertarii se vor arhiva pentru o perioada de 2 ani.

Ca regula generala, vom sterge datele dumneavoastra personale atunci cand acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile in care au fost colectate sau cand va retrageti consimamantul in situaia in care prelucrarea datelor dumneavoastra se intemeiaza pe consimtamant. Reprezinta excepii de la aceasta regula cazurile in care prelucrarea datelor personale este necesara in baza unor prevederi legale sau daca suntem indreptatiti sa continuam respectiva prelucrare. De asemenea, datele dumneavoastra personale vor putea fi pastrate de catre noi pentru o perioada mai mare faa de cele indicate anterior, numai in acele situaii in care stergerea imediata a acestora ar necesita suprascrierea sistemelor noastre de back-up si recuperare in caz de dezastru.

Publicitate on-line

Desfasuram campanii de publicitate online pentru informarea dumeavoastra in legatura cu produsele i serviciile pe care le oferim si/sau despre articolele publicate pe acest site.

In acest context folosim doua retele de publicitate – Facebook i Google/DoubleClick, precum si mai multe tehnici de adresare a utilizatorilor in cadrul campaniilor – pe baza datelor demografice (sex, varsta, repartizare geografica, proximitate), sau a intereselor. Aceste informatii le obtinem prin intermediul retelelor amintite mai sus.

De multe ori, reclamele noastre, pe care le vedeti pe alte site-uri, sunt afisate pe baza informatiilor pe care noi le avem despre dumneavoastra (spre exemplu, cand vizitati pagina, veti fi adresat apoi, pe Facebook sau in reteaua de parteneri Google, cu reclama la produse/servicii auxiliare).

Drepturile dumneavoastra in contextul datelor

Iata care sunt drepturile dumeavoastra in contextul colectarii si prelucrarii datelor:

  1. Dreptul de a fi informat cu privire la modul in care sunt utilizate informatiile tale personale.
  2. Dreptul de acces la informatiile personale pe care le detinem despre tine.
  3. Dreptul de a solicita corectarea unor informatii personale inexacte pe care le detinem despre dumeavoastra (desi probabil ca puteti face cea mai mare parte a acestora prin Contul creat).
  4. Dreptul de a solicita ca in anumite circumstante sa stergem datele dumeavoastra sau sa nu le procesam sau sa le colectam.
  5. Dreptul de a opri mesajele de marketing direct si de a retrage in orice moment consimtamantul pentru o alta prelucrare bazata pe consimtamant.
  6. Dreptul de a solicita sa transferam sau sa portam elemente ale datelor dumeavoastra fie catre dumeavoastra, fie catre un alt furnizor de servicii.
  7. Dreptul de a depune o plangere, cu referire la folosirea datelor dumeavoastra, catre organele abilitate.

Cum securizam datele dumneavoastra

Toate datele personale prelucrate de catre www.auvent.ro sunt protejate impotriva amenintarilor, prin masuri electronice si fizice de securitate si infrastructura IT corespunzatoare dar si prin proceduri interne de management de personal si acces ce asigura descoperirea, notificarea si documentarea oricaror eventuale incalcari ale securitatii datelor cu caracter personal.

In situatia putin probabila a unei incalcari a securitatii datelor dumneavoastra cu caracter personal, in cazul in care descoperim o astfel de incalcare cu risc pentru drepturile si libertatile dumneavoastra, vom notifica Autoritatea Nationala de Supraveghere privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal (in continuare ANSPDCP), si va vom informa cu privire la aceasta situatie.

Modificari ale modului in care ne protejam confidenialitatea

Este posibil sa modificam din cand in cand aceasta pagina, pentru a reflecta modul in care procesam datele dumeavoastra.

Daca vom face modificari semnificative, vom anunta pe pagina web sau prin alte mijloace de contact, cum ar fi e-mail, astfel incat sa puteti revizui modificarile inainte de a continua utilizarea site-ului.

Dumneavoastra, in calitate de client sau utilizator, aveti dreptul de a modifica datele pe care le-ati declarat initial, asa cum se mentioneaza si categoria drepturilor pe care Regulamentul UE 2016/679 (GDPR) le-a instituit. Pe site exista formulare care va vor permite vizualizarea raportului cu privire la datele pe care le avem despre dumneavoastra, modificarea acestora sau stergerea.

SC REFALCO DESIGN SRL se obliga ca datele colectate sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate, asa cum se mentioneaza in cadrul acestei politici de confidenialitate. Exceptie face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre institutiile abilitate in aceste scopuri si in cazurile reglementate de legislatia in vigoare la data producerii evenimentului.

Cum ne contactati

Daca nu ati gasit raspuns intrebarilor dumneavoastra in acest document sau daca aveti orice alte nelamuriri cu privire la datele dumneavoastra personale si/sau modul in care le prelucram va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail: marketing@auvent.ro.